SAMK-aiheisia kuvia löytyy samk.kuvat.fi -palvelusta. Mainitse kuvan yhteydessä kuvaaja ja SAMK. Huomaathan, että kuvia saa käyttää vain SAMK-yhteyksissä.
Brändikirja antaa suunnan ja työkalut SAMKin brändin mukaiseen viestintään ja markkinointiin. Tutustu brändikirjaan.
Logo on aina vaakamallinen ja virallisen tunnusvärin määritykset ovat
• CMYK: C100, M0, Y10, K0
• RGB: R0 G165 B205
• Web Color Code: #00a5cd
Logoa ei saa käyttää kokonaan turkoosina. Tunnuksen tulee erottua taustasta selkeästi. Logon ympärillä tulee olla riittävästi tyhjää tilaa (suoja-alue). Tutustu tarkemmin SAMKin logo-ohjeeseen (pdf).
Logoja voit ladata SAMKin kuvapankista. Mikäli et löydä tarkoitukseesi soveltuvaa logoa, ota yhteyttä viestinta.samk@samk.fi
Valtakunnallisena Lapset mukaan töihin -päivänä SAMKin kampuksilla liikkui yli seitsemänkymmentä työntekijöiden lasta ja lapsenlasta, iältään 3–17-vuotiaita.
SAMKin rehtori, toimitusjohtaja Jari Multisilta korostaa kasvun syntyvän yhteistyöstä ja avoimuudesta. Juuri valitun Arenen puheenjohtajan mukaan Suomen vahvuus rakentuu laajasta näkökulmasta ja osaamisen kehittämisestä kokonaisuutena, yhdessä tehden.
Elisabet Vuorinen työskenteli Porin kaupungilla kunnossapidon tehtävissä, kun työyhteisöön tuli määräaikaisia tukityöllistettyjä työntekijöitä erilaisista elämäntilanteista. Hän huomasi, ettei kohtaamisen ja ohjauksen tuki aina riittänyt.
Autamme sinua löytämään sopivan näkökulman tai haastateltavan, kun sitä etsit.
Työskentelen SAMKin ulkoisen viestinnän parissa. Tehtäväkenttääni kuuluu uutis- ja artikkelituotanto, uutiskirjeet ja blogit, mediatiedotus ja SAMKin verkkosivusto.
Tekniikan tohtori Jari Multisilta aloitti SAMKin rehtorina ja toimitusjohtajana syksyllä 2018. Ennen nykyistä tehtäväänsä hän toimi Porin yliopistokeskuksen johtajana (marraskuusta 2014 alkaen) ja Tampereen teknillisen yliopiston professorina (vuodesta 2001 alkaen). Hän on ollut myös Helsingin yliopiston oppimisen tutkimukseen liittyvän Cicero Learning -verkoston johtaja vuosina 2011–2014. Multisilta on ollut vierailevana tutkijana eri jaksoissa Stanfordin yliopistossa yhteensä puolitoista vuotta ja Nokia Research Centerissä kaksi vuotta. Hänen tutkimusalansa on oppimisteknologia.