Palaute ja reklamaatio

Kiitos palautteestasi - Käytämme sitä kehittämään toimintaamme

Voit antaa palautetta ja näin auttaa meitä parantamaan ja kehittämään toimintaamme. Reklamaation voit tehdä huomattuasi virheen SAMKin toiminnassa.

Palaute

Yhdessä voimme kehittää SAMKin toimintaa. Antamalla palautetta voit vaikuttaa!

Reklamaatio

Oletko tyytymätön toimintaamme ja haluat vastauksen? Reklamaatio on asiakkaan SAMKille osoittama tyytymättömyyden ilmaus, joka liittyy tuotteisiin, prosesseihin tai palveluihin ja johon odotetaan vastausta tai ratkaisua. Reklamaatiomenettelyä voi käyttää esimerkiksi tapauksissa, joissa olemme toimineet laatu- / johtamisjärjestelmämme vastaisesti.

Palautelomake uudistuneen verkkosivun sisällöistä ja toiminnasta

Tällä lomakkeella lähetät palautteen verkkosivua koskevasta sisällön korjauspyynnöstä, verkkosivusisällön puutteesta tai toimintaongelmasta.  Liitä lomakkeelle myös linkki sivulle, jota palautteesi koskee.

Jätäthän yhteystietosi, jotta voimme olla sinuun tarvittaessa yhteydessä lisätietoja varten.

Lomake lähettää viestisi SAMKin viestinnälle viestinta.samk@samk.fi.

"(Pakollinen)" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.