MFamk – SuperDigital

Satakunnan ammattikorkeakoulu on aloittanut uuden yhteistyöhankkeen Kajaanin ammattikorkeakoulun ja Marketing Finlandin kanssa.

– MFamk tarjoaa yrityksille ketterän mahdollisuuden osallistua digiajan markkinoinnin ja myynnin koulutusten suunnitteluun ja toteutukseen.

– Hankkeessa tuotetaan uudenlaisia ratkaisuja yritysten markkinoinnin ja myynnin osaamisen kehittämiseen.

– Koulutukset on räätälöity suoraan yritysten tarpeisiin. Koulutusten avulla yritykset ovat valmiimpia vastaamaan ajankohtaisiin digitaalisen liiketoiminnan haasteisiin.

– Uuden pedagogisen mallin avulla tarjotaan nopeaa, ketterää ja tarpeisiin vastaavaa koulutusta digiajan osaamisesta, jonka avulla tehostetaan yritysten liiketoimintaa.

– Hankkeessa luodaan uusi kolmikantainen yhteistyömalli työelämän, korkeakoulujen ja asiantuntijaverkoston kanssa.

SAMKin asiantuntijat, Timo Salomaa ja Johanna Rastas-Tuominen, tuovat hankkeeseen kokemusta ja näkemystä palveluliiketoiminnasta, yrittäjyydestä sekä teollisuuden markkinoinnin ja tiedolla johtamisen kokonaisuuksista.

Hankeaika: 1.2.2024-30.6.2026. Hanke on Euroopan Unionin osarahoittama.
Lisätiedot ja mukaan ilmoittautuminen www.kamk.fi/mfamk

Tutkimuskeskus

Tiedolla johtamisen keskus BIC

Aikataulu

1.2.2024 – 30.6.2026

Hankkeen tila

Käynnissä

Rahoittaja

ESR+ 2021-2027 (40%)

Projektipäällikkö

Projektisihteeri