Etsi

Pääkirjoitus: Ilo irti verkkolehdestä

Agora ilmestyy jatkossa verkkolehtenä. Edelleen kokoamme toimitetun lukupaketin, jossa on erityyppisiä juttuja. Verkko mahdollistaa lehdelle eri asioita kuin paperi. Otetaan siitä ilo irti!

1.7.2016 | Teksti: Anne Sankari

Suurin etu lukijalle on varmasti se, että eri aihepiireistä löytää nyt itseä kiinnostavimmat asiat helposti.

Uusin Agora on aina luettavissa yhtenä pakettina. Kun seuraava numero ilmestyy, aiemmat jutut siirtyvät osaksi perusuutisvirtaa. Jos haluat päästä käsiksi nimenomaan Agoran juttuihin, ne kaikki ovat edelleen haettavissa vähintään hakusanalla ”agora”.

Monet sarjat jatkavat. Samkilainen kasvo on edennyt toiseen osaan, vuorossa on henkilöstön kehittämispäällikkö Jonna Seppälä. Alumnikolumni on nyt alumniblogi: Marika Koskimäki-Ketelä. Syksyllä jatkuvat myös toimitusjohtaja-rehtorin puheenvuoro ja kuvataiteilijoiden kuukauden kuva -juttusarja.

Mikä sinua kiinnostaa?  Kerro mistä haluaisit meidän kirjoittavan. Ja anna palautetta.

Anne Sankari

Kirjoittaja

Anne Sankari
Agoran päätoimittaja

Kirjoittaja työskentelee SAMKin viestinnässä suunnittelijana. Työhön kuuluu muun muassa Agoran toimittaminen. Lähitulevaisuudessa siintävät kesä, loma ja kärpäset.

1.7.2016 | Teksti: Anne Sankari

Lisää aiheesta

Johanna Virtanen
| Liiketoiminta

Kuka tarvitsee henkilöbrändiä – ja miten se tehdään?

– Henkilöbrändiä tarvitsevat kaikki sellaiset ihmiset, joiden työssään pitää vaikuttaa muihin ihmisiin. Oli sitten asiantuntija, myyntimies, taiteilija tai vaikkapa sosiaalityöntekijä, joka tarvitsee uskottavuutta uralla edetäkseen, sanoo henkilöbrändistä opinnäytetyönsä tehnyt Johanna Virtanen, Master of Business Administration.

Uusimmat uutiset

Johanna Virtanen
| Liiketoiminta

Kuka tarvitsee henkilöbrändiä – ja miten se tehdään?

– Henkilöbrändiä tarvitsevat kaikki sellaiset ihmiset, joiden työssään pitää vaikuttaa muihin ihmisiin. Oli sitten asiantuntija, myyntimies, taiteilija tai vaikkapa sosiaalityöntekijä, joka tarvitsee uskottavuutta uralla edetäkseen, sanoo henkilöbrändistä opinnäytetyönsä tehnyt Johanna Virtanen, Master of Business Administration.

SAMK SOSIAALISESSA MEDIASSA