Etsi

Ongelmia käyttäjätunnuksissa | Problems with user credentials

Info 27.9.2018

Ongelmat tunnusten toimivuudessa on saatu pääosin ratkaistua

Niiden, joilla on vielä ongelmia järjestelmiin kirjautumisen kanssa, tulee tehdä siitä ilmoitus ServiceDeskiin kohdassa ”Password or username support” tai lähettää sähköpostia osoitteeseen tunnus@samk.fi. Nämä tunnusongelmat ratkaistaan tapauskohtaisesti.

Järjestelmässä on edelleen ongelmia ryhmä- ja nimimuutosten kanssa. Näitä muutoksia tehdään LOKIssa vasta sitten, kun ongelmiin on löydetty ratkaisu.

Ongelmia ratkaistaan edelleen korkealla prioriteetilla niin SAMKin sisällä kuin meille järjestelmät toimittaneiden yritystenkin taholla.

Ilmoitamme tällä sivustolla tilanteen kehittymisestä.

 

SAMK ICT-palvelut

 

Problems with the functionality of the credentials have been largely resolved

Those who still have problems logging into systems should report to ServiceDesk (https://samk.efectecloud.com/ssc ) under "Password or username support" or email us at tunnus@samk.fi. These issues are solved on a case-by-case basis.

The system still has problems with group and name changes. These changes will be made in LOKI only when a solution has been found.

Problem solving continues with a high priority both within SAMK and within companies that have provided us the systems.

Further information will be provided on this site later.

 

SAMK ICT Services

 

 

 

----------------------------------

Hyvä SAMKin opiskelija

SAMK-tunnusten ja joidenkin opetuksen järjestelmien (esim. LOKI) toimivuudessa on tällä hetkellä vakavia ongelmia ja osa opiskelijoista ei pysty käyttämään järjestelmiä, koska tunnukset eivät toimi.

Ongelmaa pyritään ratkaisemaan korkealla prioriteetilla niin SAMKin sisällä kuin meille em. järjestelmät toimittaneiden yritystenkin taholla.

Ymmärrämme täysin, kuinka turhauttava ja ahdistava tämä tilanne on opiskelijoille ja henkilöstölle ja pahoittelemme syvästi asioiden tilaa. Moni teistä on soittanut tai laittanut sähköpostia/palvelupyyntöjä asiasta – valitettavasti palveluhenkilöstö ei pysty antamaan vastausta siihen, koska tunnukset ja järjestelmät alkavat taas toimia.

Ilmoitamme teille heti, kun tilanne muuttuu.

SAMK ICT-palvelut

 

Dear SAMK student

We have some serious problems at the moment in the functionality of the user credentials and some software (e.g. LOKI). Some of the students are not able to use systems because the user credentials are not working.

We are using high priority to solve the problems both inside SAMK and by the software suppliers. We understand totally how frustrating and harmful this situation is to the students and staff and we are very sorry for the state of matters.

Many of you have called or have made e-mail/the service requests from the matter – unfortunately the service staff is not able to give you answers about the schedule when the user credentials and software will be functioning correctly.

We inform you as soon as the situation changes.

SAMK ICT-services

 

Anna meille palautetta

Anna palautetta

Löysitkö etsimäsi? Anna ruusuja tai risuja nettisivuistamme. Pyrimme alati kehittämään sivujamme, jotta voimme palvella käyttäjiämme paremmin. Siirry palautelomakkeeseen klikkaamalla alta.

Palautelomakkeeseen